Thursday 1 October 2015

Review pada 21.9.2015

Aku telah mengikuti review pd 21.9 baru2 ini. Walaupun keadaan cuaca yang hujan dan keadaan jalan raya yang agak sesak, aku dapat mengharungi suasana itu dan selamat tiba ke hospital.


Setibanya di hospital kelihatan sudah ramai yang menunggu dipanggil oleh doktor. Selepas menimbang berat badan dan menyerahkan buku temujanji kepada staf yang bertugas, aku duduk sambil menunggu giliran.


Doktor yang bertugas pada hari tersebut seorang yang agak 'cool'. Aku sempat bertanya kadar kolesterol dan kadar gula dalam badanku. Dia memberitahu kondisi tubuhku dalam keadaan yang baik secara keseluruhannya cuma cd4 agak menurun sedikit. Viral load masih di tahap 'undetectable'.


Selepas mendapat borang untuk sesi pengambilan darah yang seterusnya, aku menuju ke farmasi untuk mengambil ubat sambil mengurus penghantaran ubat secara pos untuk bekalan ubat yang seterusnya. Kulihat penghujung bulan disember darahku akan diambil dan temujanji berikutnya pula penghujung bulan januari.



2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Lailahaila anta subha inni kuntum minazzolimin..

    ReplyDelete

MY RECENTLY POST

SALAM DIHULUR MAAF DIPINTA

Selamat hari raya aidil fitri... Kepada yang telah memulakan haart treatment, jangan lupa makan ubat tepat masa. Sentiasa bawa ubat kalau be...

MY POPULAR POST