Thursday 4 January 2018

selamat tahun baru 2018

Selamat menyambut tahun baru 2018..

Tahun yang menjanjikan cabaran dan pelbagai onak dan ranjau berduri. Bersyukurlah sebab diri ini telah berjaya mengharungi tahun 2017 dengan baik. Perancangan untuk tahun ini memastikan tarikh review dan ambil darah bukan pada waktu bekerja untuk mengelakkan urusan yang sangat rumit. Majikan n lebih lebih lagi boss seorang yang sangat cerewet dan selalu menyukarkan urusan permohonan cuti. Bimbang keadaan itu menjadikan tahap stress berpanjangan dan kesudahannya kesihatan terganggu.





7 comments:

  1. Saya baru 8 bulan bergelar plhiv..kakitangan kerajaan..blh dptkan emel abg untuk berurusan?

    ReplyDelete
  2. Bagi email awak je.. Saya akan hubungi awk

    ReplyDelete
  3. Salam abg AA, saya sedang menunggu keputusan darah kedua setelah dikatakan hiv reaktif di hospital. Saya masih pelajar dan saya masih tidak pasti akan menjadi PLHIV ataupun tidak. Kalau boleh, saya ingin meminta tolong daripada AA untuk memimpin saya sekiranya disahkan PLHIV nanti,

    ReplyDelete
  4. Hello abang aa, blog ni masih aktif ke?

    ReplyDelete
  5. Ujian darah screening sy pada mulanya negetif, tapi doc amik jugak sample darah sy selepas sebulan doc kol yg result darah sy sudah dpt, dan sgt urgent utk sy kena jumpa doc, sy risau dn kemungkinankah itu positif ? Gaya doc bagitahu sy dpat rasakan itu result positif, sy sgt takot. Kalau sy positif apa yg harus sy mula utk hidup sbg PLHIV ? Harap abg dpt bantu sy , ni email sy mhdzulhalim@gmail.com

    ReplyDelete

MY RECENTLY POST

SALAM DIHULUR MAAF DIPINTA

Selamat hari raya aidil fitri... Kepada yang telah memulakan haart treatment, jangan lupa makan ubat tepat masa. Sentiasa bawa ubat kalau be...

MY POPULAR POST