Wednesday 2 December 2020

Perjalanan pulang selepas review 1 Disember 2020

Perjalanan dimulai seawal 7 pagi. Cuaca agak cerah dan keadaan lalulintas tidak berapa sesak. Sepanjang perjalanan beberapa sekatan jalan raya dapat dilalui dengan mudah tanpa kesukaran. Pihak berkuasa yang terlibat faham dengan bidang tugas mereka berdasarkan kemaskini maklumat yang telah dikeluarkan oleh Majlis Keselamatan Negara pada 17 November yang lalu. Syukur pada tuhan. 


Keadaan Restoran Rosalinda di kawasan Telupid tempat menyinggah melepaskan lelah sambil menjamu menu tengah hari. Kawasan restoran agak lengang dan tidak seperti kebiasaan. SOP tetap dipatuhi dengan mengimbas suhu dan mengisi maklumat dalam apps Mysejahtera.


Menu yang sempat dimakan sebelum meneruskan perjalanan. Dapat juga memberikan sedikit tenaga sebelum meneruskan tempoh perjalanan yang masih lagi jauh.




Keadaan pemandangan yang indah berlatarbelakangkan gunung kinabalu sempat diambil. Sememangnya negeriku kaya dengan keindahan alam semulajadi. Semoga pandemik Covid-19 ini cepat berakhir kerana aku sudah tidak sabar lagi untuk menjelajah dan meneroka keindahan alam yang terbentang luas ini sebelum pengakhiranku tiba nanti.

No comments:

Post a Comment

MY RECENTLY POST

SALAM DIHULUR MAAF DIPINTA

Selamat hari raya aidil fitri... Kepada yang telah memulakan haart treatment, jangan lupa makan ubat tepat masa. Sentiasa bawa ubat kalau be...

MY POPULAR POST