Rakan AzamAli.com.my

Tuesday, 6 March 2012

Hari yang mendebarkan AA

Hari ini AA rasa sesuatu yang agak berlainan banding sebelum ni. AA berada di tempat kerja seperti biasa jalankan tugas rutin mcm yg selalu AA buat. Tetiba tengah hari tadi AA rasa terlalu lemah. Pendangan jadi gelap dan AA hampir rebah. Mujurlah AA sempat tiba di pejabat.

Ketika itu hanya ada beberapa orang rakan sekerja di sana. Dengan selambanya AA menarik 3 buah kerusi untuk dijadikan tempat berbaring. AA tertidur tanpa AA sedari. AA rasa seolah2 AA dah sampai masa ajal datang menjemput.

Dengan sepenuh daya kekuatan yang ada AA tetap gagahkan diri untuk melangkah balik ke rumah. AA rasa inilah hari yang mendebarkan bagi AA. Mujur AA masih larat memandu walaupun dalam keadaan pandangan yang agak berpinar2. AA pandu perlahan saja hinggakan kereta2 yang mengekori sempat membunyikan hon.

ikutkan hati AA nak je terus ke hospital tapi di waktu tengah hari begini keadaan lalu lintas sesak. AA risau pengsan plak dalam kereta. Jadi AA terus balik ke rumah. Moga esok keadaan AA baik. Malam ni nak tidur awal. Maafkan AA andai menyinggung hati dan perasaan semua. Salam sayang dari AA
 

5 comments:

  1. tak cukup tido kut? stress pun sama tu bayak fikir ni.... kena rest betul2, seelok nya bila senang esok pi jumpa doktor tanya kenapa boleh jadi macam tu....

    insyaallah semua akan ak ya

    :)

    ReplyDelete
  2. buat pemeriksaan darah zam. terutama tekanan darah. moga cepat sembuh. makan makanan yang seimbang.

    ReplyDelete
  3. Apa khabar saudara Azam? lama menyepi......

    ReplyDelete