Wednesday 12 June 2024

KE MANA MENGHILANG SAHABAT2

Detik-detik sebelum memulakan rutin berehat di malam hari, entah kenapa jari jemari ini secara otomatik tanpa sengaja menekan butang inbox email blog ini. Ada banyak coretan email yang datang daripada pembaca blog yang telah aku hasilkan sejak beberapa tahun lalu.

Kepada para pembaca blog yang selama  ini pernah menghantar email mengemukakan persoalan namun tidak dapat dibalas aku harap kalian tidak terasa. Aku berterima kasih kerana kalian sempat membaca blog yang menjadi tempat aku meluahkan apa yang terbuku di hati sebagai PLHIV.

Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang banyak memberi kata-kata semangat dan menunjukkan sikap yang supportive kepadaku. Yang tidak kulupa abg pie(al marhum) dan ada beberapa orang lagi yang tidak sempat kusebut satu persatu. Hanya allah saja yang mampu membalas kebaikan yang kalian berikan.

Jauh di sudut hati ini aku terfikir ke mana sudah kawan-kawan yang sebelum ini pernah bersamaku walaupun sekadar blog ini menjadi tali penghubung tanpa sekalipun bersua muka. 

Dari kejauhan ini aku mendoakan agar kalian sentiasa dalam lindunganNYA. Aku mengharapkan agar ukhuwah yang terjalin tidak terputus tanpa khabar berita.

*MENANTI DAN TERUS MENANTI KALIAN WAHAI SAHABAT YANG SUPPORTIVE"

"MOGA KALIAN BAIK-BAIK SAJA DI SANA" 

No comments:

Post a Comment

MY RECENTLY POST

KE MANA MENGHILANG SAHABAT2

Detik-detik sebelum memulakan rutin berehat di malam hari, entah kenapa jari jemari ini secara otomatik tanpa sengaja menekan butang inbox e...

MY POPULAR POST