Wednesday 1 August 2012

Keutamaan AA ialah AA

Perkara yang paling susah nak dibuat dalam dunia ni bagi AA ialah mengubah orang lain sedangkan mereka sendiri tak mahu berubah. Macam2 pendekatan dibuat tapi tidak ada yang berkesan. itulah ragam dan perangai manusia di dunia ini.

Tidak terlintas di fikiran AA sejak menjadi PLHIV ini untuk menghampakan permintaan yang terlalu menggunung tinggi daripada orang yang selalu memberi harapan. AA cuba ukur kemampuan diri AA sendiri memandangkan AA adalah seorang PLHIV yang ada masanya terpaksa memenuhi temujanji pihak hospital. bukannya AA tak sudi atau AA sudah lupa diri dengan apa yang AA miliki tapi ada perkara yang perlu AA utamakan iaitu diri AA sendiri.

AA cuma berdoa agar mereka memahami dan tidak memandang serong terhadap AA. AA hanya mampu menumpukan pada tugas AA yang ada sekarang itupun kadang kala ia tak pandai habis2. moga niat mereka akan dipenuhi oleh orang lain dan bukannya AA.

1 comment:

  1. AA, InsyaAllah semuanya akan dipermudahkan...Akak doakan yang terbaik untuk AA

    ReplyDelete

MY RECENTLY POST

SALAM DIHULUR MAAF DIPINTA

Selamat hari raya aidil fitri... Kepada yang telah memulakan haart treatment, jangan lupa makan ubat tepat masa. Sentiasa bawa ubat kalau be...

MY POPULAR POST